reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Botiková

Zuzana Botiková

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zmaturovaná a plná nápadov, ideálov a podobne. I don't want to achieve immortality through my work... I want to achieve it through not dying. :)(Woody Allen) Zoznam autorových rubrík:  Fajn akcieMusicSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Môže vynájdenie smetného koša za enviromentálne problémy?

Zuzana Botiková

Môže vynájdenie smetného koša za enviromentálne problémy?

...téza, ktorá síce nie tak úplne zodpovedá výstrahám apokaliptických enviromentalistov (alebo bývalých viceprezidentov USA) ale má podobné posolstvo, ma už vôbec neprekvapuje. Dokonca si ju dokážem celkom slušne zdôvodniť. Najmä keď mi pohľad skĺzne na naše preplnené smetiaky pred domom.

  • 9. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 326x
  • 12
Ako sa jazdi s čerstvým vodičákom!

Zuzana Botiková

Ako sa jazdi s čerstvým vodičákom!

No, chcela by som sa pochváliť. Ako sa už chválim asi každému, a ževraj je to už dosť otravné, ale ja si nedám povedať... takže, od dneska som oficiálne vodička (šoférka je asi lepšie slovo:) a ako sa cítim? To veľmi rada popíšem.

  • 16. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 630x
  • 10
Ako sa neviem priprieť napísať seminárku z dejepisu

Zuzana Botiková

Ako sa neviem priprieť napísať seminárku z dejepisu

Je to nanič! Sedím za počítačom, kukám na monitor a nič... ale nee, ja to musím aspoň začať písať!

  • 29. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 343x
  • 7
Narodeninový Hamlet

Zuzana Botiková

Narodeninový Hamlet

Každý osemnástku, to významné životné jubileum oslavuje ináč. Keďže v deň mojich osemnástin mala predpremiéru v SND slávna hra o nemenej slávnom, možno najslávnejšom Dánovi, rodičia mi dali ako darček lístky do divadla.

  • 17. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 046x
  • 1
Spievame s Danmi

Zuzana Botiková

Spievame s Danmi

Tento kratsi vstup bude o tom, ako Dani spievaju:) Nie, nejdem hodnotit ci cisto, falosne, nahlas alebo potichu. Chcem Vam predstavit jednu ich tradiciu, na ktoru su velmi hrdi a tyka sa spievania.

  • 21. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 035x
  • 0
reklama
danska folkhojskole reports

Zuzana Botiková

danska folkhojskole reports

Vdaka stipendiu som sa dostala do Danska, na skolu ktorej forma je netradicna aj v severozapadnej Europe. Vola so to Folkhjskole a je to alternativa k predvysokoskolskemu studiu. Mladi Dani chodia do takejto skoly najst samych seba. Ja som si na takuto skolu prisla v prvom rade oddychnut od stereotypu slovenskej stredoskolacky.

  • 19. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 177x
  • 1
Trochu odrastené rozprávky

Zuzana Botiková

Trochu odrastené rozprávky

Večerníček nestíham, v nedeľu ráno si radšej pospím a rozprávkový kanál mám nastavený medzi nemeckými stanicami, medzi ktoré nezvyknem zablúdiť. Rozprávkové knižky uvoľnili police pre učebnice a bábiky odpočívajú v prachu a v pokoji prúteného koša. Napriek tomu, rozprávkový svet mi chýba.

  • 19. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 728x
  • 1
Ahoj holka! alebo kam zmizli všetky talianky

Zuzana Botiková

Ahoj holka! alebo kam zmizli všetky talianky

Kráčam na pláž mierne neistým krokom. Mám zrýchliť, spomaliť...ani sama neviem. Čo však viem na 100% -  miestnym talianskym playboyom sa nevyhnem. Postávajú v skupinkách, ale aj jednotlivo na každom kroku a číhajú ako divá zver. Čakajú na svoju obeť... nejaké cudzie dievča, ktoré sa dá s nimi do reči a možno sa dá pozvať aj na pizzu....

  • 30. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 745x
  • 2
MHD Benátky

Zuzana Botiková

MHD Benátky

Stále sa iba sťažujeme...nepoviem, často k tomu máme aj právo. Napríklad, kto by si neponadával, keď ráno na ceste do školy alebo do práce nestíha vďaka doprave. Možno chce zmeniť svoj osud, rozbehne sa do cieľa, no aj tento šľachetný plán mu zmaria nezašnúrované imidžovky - tenisky. No čo už, vstaneme, zaviažeme ako nás to v škôlke učili a veselo si to odkráčame do cieľa. V Benátkach by nám však nepomohli ani zašnurované imidžovky.

  • 5. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 748x
  • 7
Always look on the bright side of life!

Zuzana Botiková

Always look on the bright side of life!

Monty Python 4 ever! Kto by bol povedal, že britská, mierne anarchistická, humoristická skupina zo 70tych rokov bude stále obľúbená aj teraz? No keďže ja som ešte v 70tych rokoch nežila tak som nič povedať nemohla. Hovorím to ale teraz, na britskom humore sa dá zasmiať aj dnes.

  • 22. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 532x
  • 11
reklama
Už si napamätám

Zuzana Botiková

Už si napamätám

Nemám rada situácie keď ma buď niekto nespozná alebo ja nespoznám jeho. Väčšinou nasleduje trapná chvíľka ticha a potom už iba zdvorilostné zamumlanie na pozdrav, a snaha čo najrýchlejšie zmiznúť z miesta činu, či skôr náhodného stretnutia.

  • 2. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 238x
  • 4
Ako sa mi začali kryštalizovať predstavy do budúcnosti.

Zuzana Botiková

Ako sa mi začali kryštalizovať predstavy do budúcnosti.

Vzdala som sa voľného dňa... to by asi pravoverný školák nikdy neurobil, no ale čo, stalo sa. Teraz to ešte naurčito neviem, ale neskôr sa na to budem určite pozerať inak. Poďakujem si?

  • 31. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 114x
  • 0
Rebelové

Zuzana Botiková

Rebelové

Ego tínedžera nadovšetko! Recept na správny štýl často obsahuje suverénnosť, pohŕdavosť a iné kvality rebela, ktorý pohŕda všetkým. Neškatuľkujme však všetkých, česť priateľským a príjemným mlaďasom, teda výnimkám. Ale proti prúdu sa dlho plávať nedá, rebelský štýl ochvíľu strhne ďalšie pevné stromy vo vetre.

  • 8. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 454x
  • 3
A čo na to Chopin?

Zuzana Botiková

A čo na to Chopin?

Frederika Chopina (poľský hudobný skladateľ, 1810-1849, tvoril najmä hudbu pre klavír) síce osobne nepoznám, ale v poslednom čase som sa s ním stretávala často. A to najmä v polemikách čo by na to či ono povedal.

  • 17. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 211x
  • 5
básnický mechúr

Zuzana Botiková

básnický mechúr

Básnika robí výnimočný jeho talent. Neviem prečo sa udomácnilo za príbytok tohto talentu práve črevo. Zhodou okolností to nie je ani hrubé ani tenké, je to básnické. Zaujímavé, mňa k napísaniu prvej básne neviedlo črevo ale mechúr. Začalo sa to takto...

  • 27. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 178x
  • 3
reklama
sila mena

Zuzana Botiková

sila mena

Čo je iba tvoje, ale ostatní ho používajú viac ako ty sám? Odpoveď na túto detskú hádanku je: meno. Ako som sa práve kdesi dočítala, v súčasnosti je najmenej jeden človek, ktorého meno pretriasavajú rôzne médiá, či iní ľudia, a popri tom nehovoria o ňom. Reč je o Slobodanovi Miloševičovi.

  • 25. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 019x
  • 0
vykurované trávniky

Zuzana Botiková

vykurované trávniky

Ooo, pamätný to je zápas, keď hrala na jeseň minulého roku Artmedia s portugalským veľkoklubom FC Porto, na našom reprezentačnom štadióne. Ešteže sme si výsledkom, ak si dobre pamätám remízou, nenarobili viac hanby ako bolo treba. Najzahanbujúcejší prvok tohto zápasu nebola herná technika nášho majstra, skôr podmienky, v ktorých sa zápas hral. Doslova a do písmena zápas v blate...

  • 24. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 524x
  • 4
slovenské nebo populárnej hudby

Zuzana Botiková

slovenské nebo populárnej hudby

Práve som dopozerala odovzdávanie Aurelov, cien slovenskej hudobnej akadémie, a chtiac či nechtiac ma to nechalo rozmýšľať. Určite to je zámer všetkých mediálnych programov, ktorým ide aj o niečo viac ako o polopatistické odprezentovanie lacných produktov. Prečo ma tohtoročný Aurel nechal rozmýšľať?

  • 22. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 442x
  • 11
Stárnutie

Zuzana Botiková

Stárnutie

Je vedecky overeným faktom, že populácia Európy stárne. Európa sa hádam nie nadarmo sa volá Starý kontinent. Síce bilanciu Európy sa snažia vylepšovať silne katolícke krajiny, ako Poľsko či Litva, problém stárnutia obyvateľstva sa týka aj nášho malého Slovenska. Nikdy by som si však nepomyslela, že je to tak vážne. Dnešný zážitok z trolejbusu 208 ma však presvedčil o opaku.

  • 15. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 451x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu